Exista oja sanatoasa?

Da, exista 🙂

Imi place sa imi fac unghiile si timp de 6 ani le-am avut facute cu oja semipermanenta cu lampa UV iar timp de 5 ani unghiile mele nu au vazut soarele.

In acest an, pentru ca mi-a aparut si un psoriazis de care aproape am scapat( da este posibil, totul este din alimentatie) mi-am propus sa am mare grija la tot ce pun pe piele si la toate produsele cometice dar si cele de menaj.

Acest subiect sincer merita un articol intreg, caci nu ma asteptam ca atat de multe produse de curatenie atat pentru casa cat si pentru ingrijirea corpului sa fie atat de novice si multe din ele sunt cangerigene.

Insa sa revenim la subiectul pe care il dezbatem astazi si anume – despre oja si cat de sanatoasa este acesta.

Am incercat sa caut mai multe articole, insa din pacate nu exista mai deloc doar cu reclame catre anumite branduri, un singur articol mi-a placut pe care il impartasdesc cu voi, aici.

Ce substante din oja iti ameninta sanatatea?

In compozitia ojei se afla mai multe substante nocive care iti pot afecta mai mult ori mai  putin starea de sanatate a organismului. Mai jos le vei descoperi pe cele mai periculoase dintre acestea:

– Toluenul – solvent care ofera un aspect fin ojei si care mai are si rolul de a conserva pigmentul. Acesta poate afecta sistemul nervos si poate provoca dezechilibre la nivelul sistemului reproducator. Te poti confrunta cu dureri de cap, stare de moleseala, ameteli si chiar senzatie de lesin.

– Formaldehida – gaz incolor care prelungeste viata ojei. Daca ai pielea sensibila, aceasta substanta iti poate provoca dermatite si chiar arsuri. In cazuri grave, mai rar intalnite, poate fi un factor pentru declansarea unor dezechilibre ale ritmului cardiac, convulsii si chiar cancer.

– Dibutil ftalat – substanta utilizata pentru aroma. Aceasta poate provoca dezechilibre la nivelul sistemului endocrin, boli ginecologice si afectiuni ale tractului respirator.

Ce se intampla in corp dupa 10 ore

Conform brightside, cercetatorii au condus un studiu format dintr-un grup de 24 de femei. Dupa 6 ore de la aplicarea ojei pe unghiile lor, mai multe participante aveau in organism un nivel ridicat de difenil fosfat, un derivat al trifenilului fosfat, care este format in procesul metabolismului. La 10 ore de la inceputul experimentului, nivelul acestei substante era in organism de 7 ore mai mare decat in mod normal.

Aici am lasat unele din cele mai novice substante insa sunt mult mai multe. Ce este de facut?

Ma bucur ca in ultimii ani si la noi au aparut produse mai curate, mai putin nocive si mai atente cu mediul.

Dupa indelungate cautari am ajuns la 2 branduri, unul pentru oja simpla Avril (7free) si o varianta de oja semipermanenta de la Manucurist (12free).

Despre Oja de la Brandul Avril

Oja de la Avril mi-am cumparat-o de la un magazin online bio, insa in functie de culoare aleasa difera si sustantele nocive, eu recomand ca prim strat un lac e unghii care poate fi dat de 2x, apoi strat de oja tot 2x si ulterior peste venim cu un alt strat de lac tot in 2 straturi, nu uitati intre acestea este nevoie de timp pentru uscare, oja tine asa maxim o saptamana, insa eu sunt multumita.

1. Este un brand 100% cruelty-free si 100% vegane;
2.  Nu conțin cele 7 ingrediente toxice care se găsesc în mod obișnuit în ojele pentru unghii: toulen, formaldehide, ftalați, xylene, parabeni, comfor și colofoniu;
3. Brandul a renunțat la folosirea ambalajelor inutile, reducând astfel impactul negativ asupra mediului;
4. Majoritatea produselor sunt fabricate în Franța;
5. Cei de la Avril au plantat 512 copaci în anul 2018, pentru a compensa emisiile lor de CO2;
6. Calitatea face parte din caracteristicile principale pe care se bazează brandul;
7. Oferă prețul corect al produselor.

Despre oja de la Brandul Manucurist

Sunt tare multumita de acesta oja, momentan mi-am luat o singura culoare, cea din imagine, este un roz pudrat, pentru acesta ai nevoie de top, de baza si oja de la Manucurist Green Flash, recomand sa luati dizolvantul de la ei, eu inca nu mi-am procurat-o si nu merge cu cel din comert, merge dar destul de greu.

Aveti nevoie si de o lampa sau daca mergeti la cineva la manichura puteti sa va luati setul minune cu voi si fata sigur se pricepe sa va ajute sa va faceti cele mai frumoase unghii, se usuca imediat si dureaza pana la 2 saptamani.

1. Oja vegană, non-toxică, cu 84% ingrediente din surse naturale precum cartofi, porumb, yuca și bumbac. 
2. Formula fara 12 dintre cele mai comune substante chimice nocive gasite in lacurile traditionale inclusiv monomerii de acrilat de metil, care provoaca majoritatea alergiilor la gel.
3. Brandul a renunțat la folosirea ambalajelor inutile, reducând astfel impactul negativ asupra mediului;
4. Este un brand francez.
5. Absenta substantelor petrochimice si GMO
6. Se intinde foarte frumos pe unghie si este rezistent.
7. Solutia de curatare a ojei nu are acetona si nu necesiva curatarea prin pilire intensa a unghiei.

Sper ca acest articol v-a fost cu folos.

poze: marca proprie

Lasă un comentariu